liifeasemma

Alla inlägg under september 2010

Av emma-liza - 4 september 2010 13:49

Det var väldigt länge sen man gjorde ett upplägg, men har varit lite upptagen, UKNOW ):


Stenboda och läxor och allt möjligt, har helt enkelt inte haft tid till datan...


På lägerskolan var det jättesuperduper kul(:

Fanns en fedt söt kille som går i 6* Han är sååååååå jävla söt, men aja, <3

Vi hade lite musiktävling och sånt(:

Vi hade oxå femkamp, och några blev tsm  

Aså ursäkta om jag inte uppdaterar varje dag, men asså om ni vill något viktigt så kan ni ju FAKTISKT ringa^^


Aja, nu laddar jag upp en bild(:


Pussochhej(:


ps. Vill ni bli  länkade så skriv en komentar eller skriv en fråga :D


nu kommer första länken för idag(:


www.lydiafoto.blogg.se

   Hehe^^


idag kommer en ny header :D

Jippiiiie<3

Presentation


Hejsan alla:)
Emma heter jag som äger bloggen,
har du tips till en bättre blogg?
Var inte blyg utom skriv i en komentar :)
pussochhej:)
Jag älskar mina vänner(L)
och några till

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

gästaboken :D


Ovido - Quiz & Flashcards