liifeasemma

Alla inlägg under augusti 2010

Av emma-liza - 26 augusti 2010 19:39

nu funkar dt inte att sätta in bajsheadern, får väll vänta på min älskade vän Lydia<3

Av emma-liza - 26 augusti 2010 19:18

Nu har man ju somsagt skaffat en ny header, komentera JÄTTE GÄRNA!! vad ni läsare tycker, om dt äer några som läser det här(L)


aja, alla går in och checkar www.sexybabe.bloggplatsen.se


hadetbäst!!


pussochhej:)

Av emma-liza - 26 augusti 2010 19:15

hejsan, nu har man inte gjort ett riktigt inlägg på typ, tusen år:D

Bara för er läsare har jag gjort en ny header<3

Funderade ett tag på att gå tbx till blogg.se, men ändrade mig snabbt när jag tänkte på alla koder som ska vara med i leken :)


Men hursomhelst, idag har jag varit med malin en liten stund:)

Tittade på Desperate housewives, men snart ska man väll ta sig lite att äta, mamma och brorsan är hos mammas kompis Anna-maria(L)

så man är lite alone^.^


aja...

pussochhej:)

Av emma-liza - 25 augusti 2010 18:39

nu är man med malin och en mupp, undra om han är cp...  


pussochhej:)

Av emma-liza - 17 augusti 2010 15:31

hej såg att man kunde ångra färginläggen, me likes  


Nu är jag med lydia, och vi var och bada på Haga, Det var sommarrea, så det kosta 10:-, det var kul. 


Jag gillar verkligen LYdia. imorrn är det skola och jag hatar den!!!!


Jag gillar en kille, som heter.............................................
..................................................
......................


&..................................................
..................................................
...................................

Imorrn träffar man bajsfröken, som kan åka...


aja, jag älskar HANNA HOFWANDER, LYDIA... , OCH ALICE ARVIDSSON, OCH JULIA WALLBERG

Ni är mina älsklingar  





Av emma-liza - 14 augusti 2010 23:52

nu är man hos underbaraste syster :*

Ingen förstår vad du betyder...

Du är en av mina syskon och jag älskar er alla otroligt mycket, jag kan inte rå för men du är en av dom som betyder mest  


Idag har man vart med Alice och Julia, Irma :)

Julia skulle på talangen och var tvungen att fixa sin *puff* Fin blev den.)  

Irma ****** på Åhlens ;)    hoppas allt går bra gmzz<3

Nu festar hon och Alice och jag chillar i hennes rum:)


Vi ska göra oss iordning, men inte sova:)


pussochhej:)

  

ÄLSKAR DIG ~  

Av emma-liza - 13 augusti 2010 11:17

hejsan idag:)

Nu har man precis sminkat sig och fixat:)


Idag ska jag ge ett bra tips på en fin sminkning:)

HOPE U LIKE IT  


Börja med en lätt bas, ha ett tunt lager consealer, även om du inte har ringar eller ojämn hud.

Ta sedan ett ljust puder, som sjunker in i huden om du är ljus. om du är mulatt så ta ett väldigt, väldigt  tunt lager Bronspuder. Sen kan du bara borsta i ansiktet med ingenting på borsten.

Ha sedan ett lager med mörkare puder( om du är ljus.) Är du lite mörkare ta ett till lager bronspuder, men bara över kindbenen och två cm ner.

ha sedan två lager mascara på uppe fransarna och över.

Om du tycker det fattas nåt när du haft mascara så ta lite vit kajal i ögat, där nere.

ha sedan ett ljus rosa lager läppglans.


Det var allt för denna gång:)

hejdå

pussochhej:)


 

Av emma-liza - 12 augusti 2010 11:58

Hejsan bloggen:)


Nu har man precis gjort sig iordning:)

Hade hemma spa, det var riktigt skönt  

Hade hårinpackning, ansiktsmask, och luite allt möjligt...


Nu ska ge ett väldigt bra tips!


HÅR!


1. tvätta håret ordent och ha mycket shampoo, för då blir håret rent!

2. Balsam! Det är en av dom viktigaste sakerna man kan ha när man duschar. Låt ditt balsam sitta i typ tio-femton minuter. Glöm inte att skölja ordentligt eftersom håret lätt blir fettigt med gammalt balsam.

3. Om du har, ha gärna en hårinpackning:) Låt den sitta i femton-tjugo minuter. Det gör håret mjukt och glansigt.

4. Torka håret med en handduk först, så det inte tar så lång tid att föna.

5. FÖna håret tills det är torrt och medans du fönar dra med borsten oxå så håret blir rakt. Detta är ett bra tips till dig som ofta tar plattången i första hand. håret blir spikrakt om du har borsten med dig när du fönar.

                                                  
    Källa (ett av dom första inläggen.)

                                                  
                                                  
                        


Recept till en bra ansikts mask.

 ANSIKTE!

Om du bara känner en dag att huden har blivit torr. Eller om regnet öser ner och du och en kompis känner att det bara är en riktig mysdag som gäller.)


1 dl gräddfil/ turkisk youghurt.

1½ dl socker

2 gurk skivor

lite citron saft ur en färsk citron


Rör om och sen är det färdigt att smeta ut.

Gurkorna kan du bara lägga på ögonen.:)


LÄPPAR!


Ha en halv citron ( färsk) och pressa i en skål.

Ha sen en dl socker och rör om. ta en tandborste och borsta försiktigt på läpparna, låt va i tio minuter.


NAGLAR!


För att få fina naglar med mjuka nagelband ska du hälla upp lite olivolja i en skål, sen doppar du fingrarna. låt va i tio minuter!


Det var allt för mig, hoppas ni provar där hemma.!

ps håret blir väääääääldigt rakt!:) ds


pussochhej:)

Presentation


Hejsan alla:)
Emma heter jag som äger bloggen,
har du tips till en bättre blogg?
Var inte blyg utom skriv i en komentar :)
pussochhej:)
Jag älskar mina vänner(L)
och några till

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

gästaboken :D


Ovido - Quiz & Flashcards